Ustawienie powiadomienia dźwiękowego w Live Chacie

Powiadomienia dźwiękowe w Live Chacie sprawią, że nie przegapisz żadnej wiadomości klienta. Uruchom powiadomienia push i alerty dźwiękowe, aby natychmiastowo reagować na aktywności użytkowników w Live Chacie.

Aby włączyć lub wyłączyć powiadomienia dźwiękowe w Live Chacie należy przejść do

Live Chat => Panel Konsultantów


Po przejściu w zakładkę Panel Konsultantów się panel wyboru konsultanta. Należy kliknąć przycisk “Szczegóły”, aby przejść do strony danego konsultanta.

Następnie wybieramy zaznaczoną na powyższym obrazku opcję “Edytuj”. Pojawia nam się następujące okno z różnymi opcjami:

W panelu konsultanta można ustawić jego awatar, nadać mu nazwę, a także wybrać dźwięk powiadomienia. Należy zaznaczyć checkbox Dźwięk powiadomienia [1]. Po zaznaczeniu obok pola pojawi się ikona głośnika.

W panelu konsultanta można ustawić jego awatar, nadać mu nazwę, a także wybrać dźwięk powiadomienia. Należy zaznaczyć checkbox Dźwięk powiadomienia [1]. Po zaznaczeniu obok pola pojawi się ikona głośnika.

Do wyboru są cztery dźwięki powiadomienia. Można sprawdzić ton każdego z nich po naciśnięciu ikony „play”
Po wprowadzeniu ustawień należy kliknąć przycisk Zapisz.


Powiadomienia można również włączać i wyłączać w Panelu Konsultanta.

Aby włączyć lub wyłączyć powiadomienia dźwiękowe w Live Chacie należy przejść do

Live Chat => zaznacz Aktywny Chat => Zaloguj

Po zalogowaniu się do panelu konsultanta, masz możliwość włączenia lub wyłączenia dźwięku po naciśnięciu ikony ustawień, zaznaczonej na ilustracji poniżej:

Po kliknięciu ikony ustawień pojawi nam się następujące okienko:

Stąd możesz dowolnie włączać i wyłączać powiadomienia dźwiękowe dla danego Live Chatu.

Jeżeli potrzebujesz więcej informacji na powyższy temat skontaktuj się z nami: support@salesmanago.com +48 533 600 808
Luty 02 2024 Marzec 12 2024