Lista pojedynczych wysłanych wiadomości

Podglądaj treść konwersacji z każdym, poszczególnym użytkownikiem. Analizuj statystyki rozmów i sprawdź, czy Twoje kanały komunikacji są skuteczne. Przeglądaj indywidualnie rozmowy z klientami, aby jeszcze bardziej spersonalizować podejście do niego.

Aby otworzyć listę wiadomości, przejdź do

Mobile Marketing → Lista pojedynczych wysłanych wiadomości


Lista pojedynczych wysłanych wiadomości umożliwia ci podejrzenie wyglądu wiadomości wysłanych przed dany komunikator i przedstawia wszystkie najważniejsze informacje na temat wysyłki. Każda wiadomość wysłana z twojego konta do pojedynczego kontaktu to osobny wiersz z danymi informacjami.

[1] Kanał komunikacji wysyłki – wybierz konkretny kanał, żeby skrócić listę do wysyłek, które nim się odbyły, lub zaznacz opcję Wszystkie, aby przejrzeć listę wszystkich wiadomości. 

[2] Elementy kolumny – pod kafelkami wyświetlają się najważniejsze informację na temat wiadomości. Dostępne kafelki to:

  • Data wysłania,
  • Nazwa kontaktu,
  • Adres e-mail,
  • Numer telefonu,
  • Nazwa wiadomości,
  • Dostarczone,
  • Odpowiedział,
  • Kliknięte,
  • Kanał.

W każdej chwili możesz dostosować tabelę pod swoje preferencje dodając lub usuwając z niej opcje.

[3] Podgląd – możesz podejrzeć wysłaną wiadomość do kontaktu w każdym kanale komunikacji. Dodatkowo jeśli wysyłka została zrealizowana przez WhatsApp, Viber lub jedną z bramek SMS masz możliwość podglądu całej konwersacji, łącznie z odpowiedziami kontaktu:

[4] Eksport – eksportuj wiadomości:

[A] Wybierz folder – wybierz folder z rozwijanej listy, do którego chcesz eksportować wiadomości.

[B] Wybierz przedział czasowy – określ przedział czasowy, z jakiego chcesz eksportować wiadomości.

[C] Ustaw plik jako prywatny – jeśli ustawisz plik jako prywatny, tylko Ty, jako jego właściciel, będziesz miał do niego dostęp. 

[D] Eksport – potwierdź wybrane informacje i rozpocznij eksport wiadomości w tle.

[5] Filtruj – umożliwia filtrowanie wiadomości i skrócenie ich listy do tych, które:

  • zostały wysłane z tego konta,
  • zostały zaplanowane – dotyczy wszystkich wiadomości poza testowymi.
  • urodzinowe,
  • testowe.

[6] Szukaj – wprowadź całą nazwę wiadomości bądź jej fragment, aby skrócić listę wysłanych wiadomości do tych poszukiwanych.

[7] Personalizuj – przycisk umożliwia dowolne ułożenie elementów tabeli, usunięcie ich oraz dodanie.

Jeżeli potrzebujesz więcej informacji na powyższy temat skontaktuj się z nami: support@salesmanago.com +48 533 600 808
Luty 02 2024 Marzec 12 2024