Integracja z SALESmanago Mobile

SALESmanago Mobile to nowoczesny moduł do monitorowania aplikacji mobilnych.

Używaj urządzeń mobilnych swoich klientów aby dostarczać im idealnie dopasowane oferty, gdziekolwiek się znajdują. Śledź wykorzystanie aplikacji, buduj dynamiczne segmenty behawioralne i wysyłaj prawdziwie omnichannelowe kampanie.

Instrukcja

Aby przeprowadzić integrację SALESmanago Mobile z SALESmanago, zaloguj się na swoje konto w SALESmanago i przejdź do zakładki Ustawienia → Integracja następnie zjedź w dół strony i wybierz zakładkę SALESmanago Mobile [1].

Naciśnij przycisk Połącz z SALESmanago Mobile [2]. Jeśli autoryzacja przebiegnie pomyślnie, pojawi się potwierdzenie.

Następnie zaloguj się na swoje konto w SALESmanago Mobile i przejdź do zakładki Ustawienia → SALESmanago.

Z listy [3] wybierz konto SALESmanago. Jeśli jeszcze nie masz konta, możesz je utworzyć przyciskiem Stwórz konto [4].

Kiedy wybierzesz konto, otworzy się okno [5], w którym wprowadź poniższe dane w odpowiednich polach.

Konto – w tym polu wybierz swoje połączone konto SALESmanago (powiązane z aplikacją)

Client ID – dostępne w SALESmanago w Ustawienia → Integracja.

API secret – dostępne w SALESmanago w Ustawienia → Integracja.

Endpoint – dostępne w SALESmanago w Ustawienia → Integracja.

Email właściciela – wpisz adres email użytkownika, właściciela kontaktów z SALESmanago

Używaj UserId – zaawansowana opcja dodatkowa, która umożliwia zastąpienie adresu email indywidualnym numerem konta użytkownika. Jeśli potrzebujesz więcej informacji na jej temat skontaktuj się z nami poprzez success@salesmanago.com

Następnie naciśnij Zapisz.

WSKAZÓWKA: Do jednego konta SALESmanago Mobile możesz jednocześnie podłączyć więcej niż jedno konto SALESmanago. Wszystkie podpięte i uwierzytelnione konta będą widoczne w zakładce Ustawienia → SALESmanago na liście Konta SALESmanago.

6PL
Po zapisaniu danych oba systemy będą połączone. W zakładce Ustawienia → SALESmanago znajduje się lista Przypisanie kont, z której możesz wybrać które aplikacje mobilne [6] będą podłączone do którego konta SALESmanago [7] i z jakim tagiem [8] będą przesyłać kontakty (do jednej aplikacji możesz przypisać tylko jeden tag).

Po integracji możesz tworzyć reguły automatyzacji wykorzystujące potencjał SALESmanago Mobile

Jeżeli potrzebujesz więcej informacji na powyższy temat skontaktuj się z nami: support@salesmanago.com +48 533 600 808
Luty 02 2024 Marzec 12 2024