Integracja z platformą Magento

Dzięki integracji z platformą sklepową Magento, w prosty sposób możemy powiększać swoją bazę w SALESmanago o monitorowane kontakty, które wypełniły formularz na naszym sklepie internetowym.

WAŻNE: Pobierz wtyczkę kliknij tutaj >>

Co obejmuje integracja?

  1. monitorowanie kontaktów;
  2. integracja formularzy logowania i rejestracji;
  3. zapis do newslettera;
  4. integracja Zdarzeń zewnętrznych (CART, PURCHASE) bez logowania.
  5. przekazywanie pełnego zakresu danych:
  • nazwa kontaktu
  • e-mail
  • telefon
  • adres
  • firma
  • stan kontaktu
  • data urodzin
  • data utworzenia

Ważne: Przy posiadaniu wersji enterprise istnieje możliwość konfiguracji wtyczki osobno, dla każdej domeny w przypadku posiadania multi platformy.

 INSTALACJA

1. Z menu w panelu administracyjnym wybieramy:

System -> Magento Connect -> Magento Connect Manager

Logujemy się takimi samymi danymi jak do panelu administracyjnego Magento.

 1

 

2. Na zakładce: Direct package file upload – dodajemy plugin i klikamy Upload.

Kliknij tutaj aby przejść do linku API&Developers, a następnie wybrać z listy Plugin Magento.

5

 

3. Wracamy do panelu Admina

KONFIGURACJA

1. Z menu w panelu administracyjnym wybieramy:

System -> Konfiguracja

 2

 

2. Z menu po lewej stronie wybieramy zakładkę:

SALESMANAGO -> General

 3

 

3. Uzupełniamy wymagane dane, które mamy podane w SALESmanago:

Ustawienia -> Integracja: ID klienta, Api secret, Endpoint.
E-mail – to login do konta w SALESmanago, na które będą wpadać kontakty.
Tagi – kontakt wpadający do SALESmanago będzie automatycznie tagowany.
Musimy też wpisać dodatkowy fragment JS: var _smextid = „UID”; 

4

4. Na koncie w SALESmanago w zakładce:

Ustawienia -> Inne -> Aplikacja

uzupełniamy: Opt-in callback URL , ma on postać:

http://......................../newsletter/subscriber/sm_newsletter_subscribe?email=$email$&key=sha1($email$apisecret)

gdzie w miejsce kropek wstawiamy domenę sklepu, a w miejsce apisecret – APIecret klienta (Ustawienia -> Integracja w SALESmanago), np.:

http://salesmanago.pl/newsletter/subscriber/sm_newsletter_subscribe?email=$email$&key=sha1($email$qnb9xr4zu4gs3tkjtsv1j23c5ty0fc44)

uzupełniamy także: Opt-out callback URL , ma on postać:

http://......................../newsletter/subscriber/sm_newsletter_unsubscribe?email=$email$&key=sha1($email$apisecret)

gdzie w miejsce kropek wstawiamy domenę sklepu, a w miejsce apisecret – APIecret klienta (Ustawienia -> Integracja w SALESmanago), np.:

http://salesmanago.pl/newsletter/subscriber/sm_newsletter_unsubscribe?email=$email$&key=sha1($email$qnb9xr4zu4gs3tkjtsv1j23c5ty0fc44)

saaa

WSKAZÓWKAPo instalacji wtyczki, przy próbie wejścia do jej ustawień  może wystąpić błąd „404 error Page Not Found”. Wtedy należy w panelu administracyjnym wejść w zakładkę Permissions => Roles, następnie wybrać z listy Administrators, później z lewego bocznego menu wybrać Role Users, wcisnąć Reset Filter, a nastepnie Save Role. Po tym należy się przelogować jako administrator.

aby otrzymywać
newsletter

Śledź nas