Analityka kampanii Facebook

W panelu analityka kampanii Facebook mamy podgląd do wszystkich kampanii reklamowych przypisanych do konta reklamowego, które jest zintegrowane z SALESmanago.

WAŻNE: po dokonanej integracji automatycznie do SALESmanago zaciągane są wszystkie kampanie reklamowe jakie zostały już wcześniej stworzone w Menadżerze reklam na Facebooku.

W tym miejscu również pojawią się wszystkie nowo stworzone kampanie reklamowe, które w prosty sposób możemy edytować, aktywować, dezaktywować i sprawdzać ich zasięg oraz budżet.

Aby przejść do analityki wybierz z menu zakładkę Social Media -> Analityka kampanii Facebook

[1] Konto reklamowe – wybierz konto reklamowe Facebook, w celu wyświetlenia dla niego danych poniżej.

[2] Przedział czasowy – wybierz przedział czasowy dla danych, które mają zostać wyświetlone w analityce.

 

1

 

[3] Poniżej zostanie wyświetlony zbiorczy wykres wykorzystanego budżetu oraz całkowity zasięg wszystkich kampanii w analityce. Na wykresie zostaną wyświetlone dane dotyczące wydatków oraz zasięgu.

 

2

[4] Twoje kampanie reklamowe – w tym miejscu pojawią się informacje dotyczące nazwy kampanii reklamowe, daty kiedy zostaną rozpoczęta oraz kiedy się zakończy. Jeżeli kampania jest aktywna, jej status będzie wyświetlony na zielonym tle w przycisku „aktywna”. Ponadto zasięg, czyli ilość odbiorców, którzy zobaczyli reklamę oraz wydatki zostaną wyświetlone.

 

3

 

[5] Utwórz nową kampanię – klikając w ten przycisk zostaniemy przekierowani do kreatora kampanii, gdzie możemy utworzyć nową kampanię Facebook.

[6] Szczegóły – kliknij tutaj aby wyświetlić szczegóły dla wybranej kampanii reklamowej.

[6a] Szczegóły kampanii – w tym miejscu możemy wyświetlić szczegółowe informacje danej kampanii.

4

  • kampania reklamowa – nazwa kampanii reklamowej,
  • początek – data rozpoczęcia kampanii,
  • wyświetlenia – ilość wyświetleń,
  • status – status aktywności kampanii,
  • koniec – data zakończenia kampanii,
  • wydatki – całkowity budżet kampanii reklamowej,
  • zasięg – ilość osób, do których targetowania jest reklama,
  • CPA – cost per action – koszt pojedynczej akcji.

 

[7] Zarządzaj – klikając przycisk zarządzania zostaniemy przekierowani do ekranu logowania na konto Facebook. Zaloguj się na konto reklamowe aby móc zarządzać kampanią.

 

Submit your review
1
2
3
4
5
Submit
     
Cancel

Create your own review

Average rating:  
 0 reviews